Hållbara priser
Billiga fraktalternativ
Effektivt sortiment
Ursäkta tillgängligheten. Vi flyttar vårt lager och är snart tillbaka som vanligt. 

Vanliga frågor om återköp och reklamation

Vart vänder jag mig för att genomföra en reklamation eller ett återköp?

Om din leverans är felaktig, skadad eller på något annat vis otillfredsställande eller du önskar göra ett återköp ska du kontakta vår kundservice. 

Om det gäller en reklamation behöver du vara beredd på att beskriva vad som har hänt, vad innebär reklamationen, har någon allvarlig situation uppstått som åsamkat skada på er verskamhet eller personal? När upptäcktes felet? Kan du dokumentera genom att skicka bild/film eller till och med skicka in felaktig vara till oss. 

Vår personal tar hand om din reklamation och föreslår lämplig åtgärd. 

Hur sker återbetalningen av mina pengar?

Ibland går det inte riktigt som vi hade tänkt, och då ska du givetvis få dina pengar återbetalda. Återbetalningen sker snarast möjligt (inom 14 dagar) under förutsättning att varorna återlämnats, eller att du kan bevisa att de är skickade.
Återbetalningen görs av vår betaltjänst Billmate, och hela beloppet återbetalas. Vid nyttjande av ångerrätt står du för returfraktkostnaden.

Om du har betalt via Klarna eller Billie göras återbetlaning därifrån.